završni rad
DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH
Završni rad

Laskač, Lara
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Laskač, L. (2019). DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

Laskač, Lara. "DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

Laskač, Lara. "DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

Laskač, L. (2019). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

Laskač L. DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925

L. Laskač, "DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:407925