undergraduate thesis
UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE
Završni rad

Maršić, Ana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Maršić, A. (2019). UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, Ana. "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, Ana. "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, A. (2019). 'UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 22 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić A. UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2022 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

A. Maršić, "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144