Maršić, A. (2019). UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144
Maršić, Ana. "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144
Maršić, Ana. "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144
Maršić, A. (2019). 'UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144
Maršić A. UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144
A. Maršić, "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144