undergraduate thesis
UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Andrea Pelivan (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Pelivan, A. (2016). UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:971476

Pelivan, Andrea. "UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:971476

Pelivan, Andrea. "UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:971476

Pelivan, A. (2016). 'UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:971476

Pelivan A. UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:971476

A. Pelivan, "UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:971476