prikaz prve stranice dokumenta PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA
Završni rad

Pejić, Josipa
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Pejić, J. (2020). PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627

Pejić, Josipa. "PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627

Pejić, Josipa. "PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627

Pejić, J. (2020). 'PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627

Pejić J. PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2022 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627

J. Pejić, "PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627