Pejić, J. (2020). PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
Pejić, Josipa. "PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
Pejić, Josipa. "PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
Pejić, J. (2020). 'PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
Pejić J. PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
J. Pejić, "PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627