master's thesis
HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA
Diplomski rad

Bonačić, Silva
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Bonačić, S. (2021). HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

Bonačić, Silva. "HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

Bonačić, Silva. "HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

Bonačić, S. (2021). 'HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

Bonačić S. HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

S. Bonačić, "HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492