diplomski rad
HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA
Diplomski rad

Bonačić, Silva
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bonačić, S. (2021). HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

Bonačić, Silva. "HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

Bonačić, Silva. "HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

Bonačić, S. (2021). 'HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

Bonačić S. HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492

S. Bonačić, "HEDONISTIČKE VRIJEDNOSTI BRENDA U LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:790492