master's thesis
STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ
diplomski rad

Cepernić, Vojna
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Cepernić, V. (2016). STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

Cepernić, Vojna. "STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

Cepernić, Vojna. "STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

Cepernić, V. (2016). 'STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

Cepernić V. STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2022 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

V. Cepernić, "STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492