diplomski rad
STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ
diplomski rad

Vojna Cepernić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Cepernić, V. (2016). STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

Cepernić, Vojna. "STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

Cepernić, Vojna. "STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

Cepernić, V. (2016). 'STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

Cepernić V. STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492

V. Cepernić, "STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:086492