prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA  POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.''
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.''
završni rad

Ćurić, Ivana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Ćurić, I. (2022). UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

Ćurić, Ivana. "UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

Ćurić, Ivana. "UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

Ćurić, I. (2022). 'UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

Ćurić I. UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

I. Ćurić, "UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224