Ćurić, I. (2022). UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA
POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224
Ćurić, Ivana. "UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA
POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224
Ćurić, Ivana. "UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA
POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224
Ćurić, I. (2022). 'UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA
POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224
Ćurić I. UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA
POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224
I. Ćurić, "UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA
POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224