Madunić, A. (2023). Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
Madunić, Ante. "Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
Madunić, Ante. "Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
Madunić, A. (2023). 'Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
Madunić A. Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
A. Madunić, "Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779