Madunić, A. (2023). Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
Madunić, Ante. "Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
Madunić, Ante. "Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
Madunić, A. (2023). 'Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
Madunić A. Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779
A. Madunić, "Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779