master's thesis
MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA

Zorana Kaštelanac (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Kaštelanac, Z. (2016). MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Kaštelanac, Zorana. "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Kaštelanac, Zorana. "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Kaštelanac, Z. (2016). 'MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Kaštelanac Z. MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Z. Kaštelanac, "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009