master's thesis
MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA
završni rad

Kaštelanac, Zorana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Kaštelanac, Z. (2016). MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Kaštelanac, Zorana. "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Kaštelanac, Zorana. "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Kaštelanac, Z. (2016). 'MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Kaštelanac Z. MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009

Z. Kaštelanac, "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009