Kaštelanac, Z. (2016). MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009
Kaštelanac, Zorana. "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009
Kaštelanac, Zorana. "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009
Kaštelanac, Z. (2016). 'MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009
Kaštelanac Z. MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009
Z. Kaštelanac, "MARKETING STRATEGIJA RAZVOJA TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE ŠOLTA : završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:200009