Bodrožić Brnić, A. (2023). Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
Bodrožić Brnić, Ana. "Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
Bodrožić Brnić, Ana. "Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
Bodrožić Brnić, A. (2023). 'Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
Bodrožić Brnić A. Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
A. Bodrožić Brnić, "Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940