Bodrožić Brnić, A. (2023). Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
Bodrožić Brnić, Ana. "Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
Bodrožić Brnić, Ana. "Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
Bodrožić Brnić, A. (2023). 'Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
Bodrožić Brnić A. Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940
A. Bodrožić Brnić, "Utjecaj karakteristika mobilnih modnih maloprodajnih aplikacija na angažiranost potrošača (CBE) i kupovno ponašanje", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:689940