prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki

Kutlača, Lara
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Kutlača, L. (2023). Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

Kutlača, Lara. "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

Kutlača, Lara. "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

Kutlača, L. (2023). 'Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 28 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

Kutlača L. Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 September 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

L. Kutlača, "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554