prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki

Kutlača, Lara
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kutlača, L. (2023). Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

Kutlača, Lara. "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

Kutlača, Lara. "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

Kutlača, L. (2023). 'Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

Kutlača L. Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554

L. Kutlača, "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554