Kutlača, L. (2023). Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554
Kutlača, Lara. "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554
Kutlača, Lara. "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554
Kutlača, L. (2023). 'Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554
Kutlača L. Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554
L. Kutlača, "Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje generacija X, Y, Z: kontekst luksuznih modnih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:226554