Cigić, T. (2023). Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
Cigić, Tina. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
Cigić, Tina. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
Cigić, T. (2023). 'Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
Cigić T. Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
T. Cigić, "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899