Cigić, T. (2023). Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
Cigić, Tina. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
Cigić, Tina. "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
Cigić, T. (2023). 'Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
Cigić T. Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899
T. Cigić, "Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača na primjeru generacija Y i Z", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492899