Varkaš, F. (2023). UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
Varkaš, Filomena. "UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
Varkaš, Filomena. "UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
Varkaš, F. (2023). 'UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
Varkaš F. UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
F. Varkaš, "UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247