Varkaš, F. (2023). UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
Varkaš, Filomena. "UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
Varkaš, Filomena. "UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
Varkaš, F. (2023). 'UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
Varkaš F. UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247
F. Varkaš, "UTJECAJ PREDODŽBE O SEBI I OSOBNOSTI POTROŠAČA NA ODABIR MARKE S OBZIROM NA NJEZINU OSOBNOST NA TRŽIŠTU KOZMETIČKE INDUSTRIJE", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:366247