prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda

Ćerluka, Petra
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Ćerluka, P. (2024). Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Graduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

Ćerluka, Petra. "Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Graduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

Ćerluka, Petra. "Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Graduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

Ćerluka, P. (2024). 'Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Graduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

Ćerluka P. Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Graduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

P. Ćerluka, "Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Graduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762