prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda

Ćerluka, Petra
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Ćerluka, P. (2024). Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

Ćerluka, Petra. "Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

Ćerluka, Petra. "Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

Ćerluka, P. (2024). 'Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

Ćerluka P. Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762

P. Ćerluka, "Utjecaj influencera putem društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:084762