Vuković, I. (2024). Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
Vuković, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
Vuković, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
Vuković, I. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
Vuković I. Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
I. Vuković, "Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463