Vuković, I. (2024). Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
Vuković, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
Vuković, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
Vuković, I. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
Vuković I. Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463
I. Vuković, "Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463