prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"

Šegedin, Ivana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Šegedin, I. (2024). Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple" (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

Šegedin, Ivana. "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

Šegedin, Ivana. "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

Šegedin, I. (2024). 'Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

Šegedin I. Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple" [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

I. Šegedin, "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325