prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"

Šegedin, Ivana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šegedin, I. (2024). Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple" (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

Šegedin, Ivana. "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

Šegedin, Ivana. "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

Šegedin, I. (2024). 'Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

Šegedin I. Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple" [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325

I. Šegedin, "Utjecaj čimbenika ponašanja potrošača na marketinške aktivnosti tvrtke "Apple"", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:132325