Gugić, K. (2024). UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
Gugić, Kristina. "UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
Gugić, Kristina. "UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
Gugić, K. (2024). 'UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
Gugić K. UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
K. Gugić, "UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989