Gugić, K. (2024). UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
Gugić, Kristina. "UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
Gugić, Kristina. "UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
Gugić, K. (2024). 'UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
Gugić K. UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989
K. Gugić, "UTJECAJ PRIMJENE PROŠIRENE STVARNOSTI NA KORISNIČKO ISKUSTVO U DIGITALNOM POSLOVANJU", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:100989