master's thesis
Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda

Sablić, Monika
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Sablić, M. (2024). Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290

Sablić, Monika. "Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290

Sablić, Monika. "Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290

Sablić, M. (2024). 'Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290

Sablić M. Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290

M. Sablić, "Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290