Sablić, M. (2024). Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290
Sablić, Monika. "Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290
Sablić, Monika. "Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290
Sablić, M. (2024). 'Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290
Sablić M. Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290
M. Sablić, "Utjecaj viralnog/virusnog marketinga na ponašanje potrošača i njihove odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:270290