prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici

Dodig, Ivana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Dodig, I. (2024). Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig, Ivana. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig, Ivana. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig, I. (2024). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig I. Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

I. Dodig, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448