prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici

Dodig, Ivana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dodig, I. (2024). Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig, Ivana. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig, Ivana. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig, I. (2024). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig I. Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

I. Dodig, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448