undergraduate thesis
Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela

Jenjić, Karla
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Jenjić, K. (2024). Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613

Jenjić, Karla. "Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613

Jenjić, Karla. "Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613

Jenjić, K. (2024). 'Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 18 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613

Jenjić K. Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613

K. Jenjić, "Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613