Jenjić, K. (2024). Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613
Jenjić, Karla. "Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613
Jenjić, Karla. "Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613
Jenjić, K. (2024). 'Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613
Jenjić K. Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613
K. Jenjić, "Analiza mobilnih aplikacija kao prodajnih kanala hotela", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:324613