master's thesis
UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA
Diplomski rad

Altaga, Ivona
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Altaga, I. (2016). UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008

Altaga, Ivona. "UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008

Altaga, Ivona. "UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008

Altaga, I. (2016). 'UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008

Altaga I. UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2022 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008

I. Altaga, "UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008