diplomski rad
UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA
Diplomski rad

Ivona Altaga (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA : Diplomski rad
AutorIvona Altaga
Voditelj/MentorMirela Mihić (mentor)
Sažetak rada
Ovaj rad pokazuje utjecaje programa lojalnosti na ponašanje potrošača jednog trgovačkog lanca koji ga ima u svojoj ponudi, te na ponašanje potrošača drugog trgovačkog lanca koji nema programe vjernosti za svoje kupce. Programi lojalnosti su danas postali jedno od popularnih sredstava privlačenja kupaca. Tvrtke se trude što više približiti svojim kupcima kako bi doznale njihove navike i želje te tako formirale što uspješniji program vjernosti. Konzum je u ovom radu uzet kao primjer trgovačkog lanca koji nudi svojim kupcima program vjernosti. Iz istraživanja se doznaje da programi vjernosti potiču potrošače na češću kupovinu te veći obim kupnje, odnosno uključenjem u program potrošač će više trošiti u navedenom prodajnom mjestu. Također se doznaje da su dosadašnji korisnici Konzumovog MultiPlusCarda većinom zadovoljni njegovim karakteristikama i mogućnostima koje nudi. Kaufland je primjer trgovačkog lanca koji nema u svojoj ponudi program vjernosti za kupce, ali iz istraživanja se doznaje da su kupci zadovoljni trenutnom ponudom i da ne priželjkuju uvođenje programa lojalnosti. Iako većina ispitanih posjeduje kartice lojalnosti drugih trgovačkih lanaca, isti se rado vraćaju na prodajna mjesta Kauflanda. Rezultati ovog rada se mogu iskoristiti u svrhu unapređenja MultiPlusCarda te u razmatranje uvođenja programa lojalnosti u poslovanje Kauflanda. Potrebno je prethodno obaviti detaljnije istraživanje o mogućim karakteristikama hipotetskog programa vjernosti.
Ključne riječilojalnost ponašanje potrošača Konzum
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This work shows the influence of loyalty programs on behavior of retail chain consumers, and the consumer behavior of another retail chain that has no loyalty programs for its customers. Loyalty programs have now become a popular ways of attracting customers. Companies are trying to get closer to its customers to learn their habits and desires, and form successful loyalty program. Konzum in this paper is taken as an example of the retail chain that offers its customers a loyalty program called MultiPlusCard. From the research it shows that loyalty programs encourage consumers to purchase more frequent and larger volume purchases, or involvement in the program consumers will spend more in the aforementioned sale. It is also learned that former users of MultiPlusCard are mostly satisfied with the features and capabilities. Kaufland is an example of the retail chain which doesn’t offer a loyalty program for customers, but from the research it is shown that customers are satisfied with the current offer and have undesirable introduction of loyalty programs. Although most of the respondents have a loyalty card of other supermarket chains, they are coming back to the stores of Kaufland. The results of this study can be used in order to improve MultiPlusCard loyalty program and in consideration of introducing a loyalty program in the business of Kaufland. First, it is necessary to carry out a detailed study on the possible characteristics of the hypothetical program fidelity.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:733008
PohranioIvana Gizdić