Pervan, I. (2017). Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
Pervan, Ivana. "Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
Pervan, Ivana. "Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
Pervan, I. (2017). 'Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
Pervan I. Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390
I. Pervan, "Uloga društvenih mreža kao marketinškog kanala u zdravlju brenda", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:401390