Drnas, N. (2018). Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
Drnas, Natko. "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
Drnas, Natko. "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
Drnas, N. (2018). 'Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
Drnas N. Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113
N. Drnas, "Utjecaj obilježja brenda na odluku potrošača pri kupnji sportske obuće kod mladih : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:727113