master's thesis
UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA
Završni rad

Pelivan, Andrea
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Pelivan, A. (2019). UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

Pelivan, Andrea. "UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

Pelivan, Andrea. "UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

Pelivan, A. (2019). 'UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

Pelivan A. UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

A. Pelivan, "UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203