Pejić, J. (2020). PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
Pejić, Josipa. "PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
Pejić, Josipa. "PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
Pejić, J. (2020). 'PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
Pejić J. PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627
J. Pejić, "PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:533627