Šabić, D. (2020). UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
Šabić, Dunko. "UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
Šabić, Dunko. "UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
Šabić, D. (2020). 'UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 09 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
Šabić D. UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2025 January 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595
D. Šabić, "UTJECAJ SEO OPTIMIZACIJE NA POSJEĆENOST WEB STRANICA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:188595