prikaz prve stranice dokumenta PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad

Brničević, Karlo
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Brničević, K. (2021). PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

Brničević, Karlo. "PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

Brničević, Karlo. "PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

Brničević, K. (2021). 'PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

Brničević K. PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118

K. Brničević, "PRIMJENA EKO-MARKETINGA I NJEGOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:818118