master's thesis
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE
diplomski rad

Šiško, Branimir
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Šiško, B. (2022). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

Šiško, Branimir. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

Šiško, Branimir. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

Šiško, B. (2022). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

Šiško B. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958

B. Šiško, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:772958