prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU
No public access
doctoral thesis
UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU
doktorska disertacija

University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Podrug, D. (2022). UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883

Podrug, Doris. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883

Podrug, Doris. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883

Podrug, D. (2022). 'UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883

Podrug D. UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883

D. Podrug, "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA KORISNIKA USLUGA EKONOMIJE DIJELJENJA U PRIJEVOZU : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:614883