Samardžić, M. (2016). PRIMJENA TIPOLOGIJE MARKETINŠKIH STRATEGIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA S ASPEKTA KORISNIKA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:838128
Samardžić, Martina. "PRIMJENA TIPOLOGIJE MARKETINŠKIH STRATEGIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA S ASPEKTA KORISNIKA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:838128
Samardžić, Martina. "PRIMJENA TIPOLOGIJE MARKETINŠKIH STRATEGIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA S ASPEKTA KORISNIKA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:838128
Samardžić, M. (2016). 'PRIMJENA TIPOLOGIJE MARKETINŠKIH STRATEGIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA S ASPEKTA KORISNIKA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:838128
Samardžić M. PRIMJENA TIPOLOGIJE MARKETINŠKIH STRATEGIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA S ASPEKTA KORISNIKA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:838128
M. Samardžić, "PRIMJENA TIPOLOGIJE MARKETINŠKIH STRATEGIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA S ASPEKTA KORISNIKA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:838128