Topić, M. (2017). VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354
Topić, Martina. "VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354
Topić, Martina. "VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354
Topić, M. (2017). 'VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354
Topić M. VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354
M. Topić, "VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE) : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:365354